+38 (098) 294 93 78
info@amway.in.ua
Графік роботи:

Пн-Сб 10⁰⁰ — 19⁰⁰

Доставка, оплата




Способи доставки

  • Нова пошта (відділення)
    Безкоштовно при вартості замовлення від 1500 грн. При оплаті замовлення на пошті (післяплата), згідно тарифів Нової пошти, додаткова плата за переказ грошей складе 20 грн. +2% від суми переказу.
  • Нова пошта (курʼєр)
Безкоштовно при вартості замовлення від 1500 грн. При оплаті замовлення при отриманні (післяплата), згідно тарифів Нової пошти, додаткова плата за переказ грошей складе 20 грн. +2% від суми переказу.




Способи оплати

  • Готівкою або карткою при отриманні (накладений платіж)
    Оплата товару відбувається при його отриманні у відділенні Нової пошти. При оплаті замовлення на пошті (накладений платіж), згідно тарифів Нової пошти, додаткова плата за переказ грошей складе 20 грн. +2% від суми переказу.

  • Оплата на картку (можлива лише з карток Приватбанку)
    Оплата на карту Приватбанку, 4246 0010 0362 8256 ФОП Мірошник В.П.

  • Оплата на розрахунковий рахунок (можлива з карток всіх банків)
    ПриватБанк Одержувач: ФОП МІРОШНИК ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА IBAN UA893052990000026006026304798 РНУКПН: 2508203609 Призначення: Поповнення рахунку




Регіони доставки:


  • Україна, усі регіони


Повернення та обмін


Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
парфумерно-косметичні вироби; лікарські препарати та засоби, засоби особистої гігієни.

Повернення товарів належної якості у випадку невідповідності очікуванням
Товар належної якостіце товар без дефектів, пошкоджень, який відповідає вимогам встановленим для данної категорії продукції.
Ми завжди намагаємося догоджати нашим клієнтам. Ви можете повернути товар належної якості протягом 14-ти днів, якщо:
  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну та повернення товара неналежної якості у випадку непідповідності очікуванням
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника (оператора)
Транспортної компанії. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент доставки або отримання товару у відділенні Транспортної компанії.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Повернення товару належної якості відбувається за рахунок Покупця, відправка Новою Поштою або за адресою:
м.Київ, пр-т Відрадний 6/1

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповіність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту amwayinua@gmail.com c позначкою «Повернення»:
1) фотографію товару, на якій видно брак/дефект,
2) фотографію етикетки
3) фотографію упаковки.


Упаковка повинна бути збережена в обов’язковому порядку, в іншому разі обмін/повернення товару належної якості неможливі.

Процедура обміну або повернення товару неналежної якості:
грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Зворотня доставка товару неналежної якості відбувається за наш рахунок, відправка Новою Поштою.